czwartek, 10 października 2013

Ostatnio narty, teraz już biegówki!


biegówki kraków

Witam wszystkich ponownie, przed miesiącem pisałem tutaj o tym, że idzie zima i powinniśmy znaleźć sobie jakiś związany z nią sport, a konkretnie chodziło mi o narciarstwo. Mam nadzieję, że zaszczepiłem tym w Was jakiś impuls lub też małe ziarenko, które powoli się rozwija i zaczyna kiełkować. Dlatego dziś planuje je „podlać” i wgłębić się nieco w temat, poruszyć jedną dyscyplinę i związany z nią sprzęt – konkretnie chodzi mi o biegówki. Kraków ostatnio tchnął we mnie taki pomysł, gdyż będąc tam, obok centrum zobaczyłem wielki szyld pt. „Tylko u nas najlepsze narty, w tym biegówki mistrzów”.

Samo podejścia marketingowe ciekawe, nie powiem że nie, natomiast nie o to mi dziś chodzi. Chciałbym po prostu powiedzieć, że biegi narciarskie to dyscyplina dostępna dla każdego, bez względu na...wszystko (no prawie). Trzeba mieć tylko w miarę ciepły ubiór, odpowiednie buty, no i oczywiście sprzęt narciarski, a w nim kijki i wspomniane biegówki Kraków (to będzie nasz dzisiejszy przykład) mieści w sobie nie tylko sklepy (które teraz są wszędzie), ale również wypożyczalnie, co daje fajną opcję dla mniej zdecydowanych.

Nie wiesz czy zainteresują Cię biegówki? Kraków pozwoli to sprawdzić


Jeśli nie chcesz inwestować niemałej ilości gotówki (dobry sprzęt kosztuje) w niezbędne wyposażenie zimowego sportowca, to zawsze można skorzystać z usług takowej wypożyczalni, wynająć to co potrzebujemy, ruszyć w trasę i sprawdzić, czy faktycznie kręcą nas biegi narciarskie i same narty typu biegówki. Kraków ma o tyle fajne położenie, że po zabraniu wymaganych akcesoriów można z nich śmiało korzystać, gdyż dobre trasy turystyczne znajdują się nieopodal tego miasta. Jeśli ktoś więc wciąż się waha, to polecam przedstawioną tutaj przeze mnie opcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz